|
Tijdens de Oogst van Utrecht, op 10 september 2022, werd Maximoes-maker Esther geïnterviewd door U in de Wijk: 'Van appels rappen, moes maken tot de verkoop van de Maximoes: ik doe het allemaal zelf.'
1 Opmerking
5/23/2026 21:23:17
Ik ben ge\xEFnteresseerd om meer te weten over hoe ze alle aspecten van haar bedrijf beheert.
Antwoorden
Laat een antwoord achter. |
Esther de Hek
Oprichter en eigenaar Maximoes, appelmoesmaker |